سرپرست اداره کل بین الملل با حضور در مدرسه مشکات با همکاران این مدرسه دیدار و گفتگو داشت

نشست سرپرست اداره کل بین الملل با همکاران مدرسه مشکات

بازدید دفتر بین الملل از مدرسه مشکات

حجت الاسلام و المسلمین آقای بنکدار بیان کردند: آنچه تاثیرگذار است و هم آورده های دوره زبان فارسی را رشد میدهد، هم زمینه رشد و پویایی بعدی در مقاطع تخصصی را ایجاد میکند این مقطع است.

سرپرست اداره کل بین الملل در دیدار با همکاران مدرسه علمیه مشکات به توضیح اهمیت و جایگاه مقطع کارشناسی و در نتیجه عملکرد همکاران در این مقطع پرداختند و بیان کردند: با توجه به ساختار جدید جامعه الزهرا (سلام الله علیها) تمشیت طلاب بین الملل، مرهون تعامل بخش های مختلف با یکدیگر است. در غیر این صورت طلبه به اهداف خود نرسیده و بیشترین ضرر را متحمل می شود و مجموعه ها نیز طبیعتا ناکارآمد خواهد شد.

در این نشست مدیر و همکاران مدرسه علمیه مشکات حضور داشتند و هرکدام به بیان مشکلات و دغدغه های خود پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین بنکدار پیشنهاد تشکیل کارگروه عملیاتی ویژه آموزش دوره کارشناسی بین الملل را دادند تا موضوعات از طریق این کارگروه به مجموعه منتقل و جهت رسیدن به نتیجه بررسی و پیگیری شود. ایشان بیان داشتند حضور در کارگروه ها موجب خواهدشدتا مدرسه مشکات جایگاه خود را پیدا کند و از طلاب حمایت شود.

در ادامه اذعان داشتند: در مجموعه جامعه الزهرا (سلام الله علیها) با توجه به کمبود امکانات و بالا بودن حجم طلاب ایرانی، ناگزیر امکانات و خدمات به سمت مطالبات بیشترسوق پیدا می کند و اقتضائات متناسب با آنها درنظر گرفته می شود  پس باید از نیازهای طلاب بین الملل دفاع شود تا تحت الشعاع نیازهای ایرانی قرار نگیرد و به اندازه خودش بها داده شود.

در پایان حجت الاسلام و المسلمین بنکدار به همراه  همکاران اداره کل بین الملل، حجت الاسلام مقصود ،جناب آقای مطهری،حجت الاسلام دکترسهیلی فر،جناب آقای صیدی،سرکار خانم رضوانی از فضای آموزشی این مدرسه دیدار به عمل آوردند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر