اولین نشست هم افزایی و همکاری با حضور طلاب مرکز تخصصی طلاب غیرایرانی برگزار شد.

نشست

به همت مرکز تخصصی طلاب غیرایرانی و با همکاری اداره کل هماهنگی امور طلاب غیرایرانی اولین نشست هم افزایی و همکاری با حضور طلاب بین‌الملل این مرکز روز چهارشنبه ساعت 12-11 در اتاق جلسات ساختمان شهید قدوسی ره برگزار شد.

به همت مرکز تخصصی طلاب غیرایرانی و با همکاری اداره کل هماهنگی امور طلاب غیرایرانی اولین نشست هم افزایی و همکاری با حضور طلاب بین‌الملل این مرکز روز چهارشنبه  ساعت 12-11 در اتاق جلسات ساختمان شهید قدوسی ره برگزار شد.

 در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین آقای موسوی تبار سرپرست اداره کل هماهنگی امور طلاب غیرایرانی ضمن تبریک ایام ماه ربیع الاول از حضور خواهران در نشست تشکر نموده و با اشاره به حدیث «لابد للمومن من اربعة أشیاء: دابة فارهة و دار واسعة وثیاب جمیلة و سراج منیر» ادامه دادند که  از زیبایی های این روایت آن است که حضرت رسول اکرم صلوات الله علیه و آله و سلم در این حدیث غیر از معنای ظاهری الفاظ، معنایی دیگر  بدین گونه فرموده‌اند که مرکب قوی انسان مومن، عقل او و خانه وسیعش، صبر و لباس زیبایش، حیا و چراغ روشنگرش، علم و دانش اوست.

سید روح الله موسوی تبار در بخش دوم سخنان خود به معرفی اداره کل هماهنگی امور طلاب غیرایرانی و بخشهای زیرمجموعه آن پرداخته و عنوان کردند بعد از تصویب و ابلاغ نظام شورایی  از جانب مدیر محترم جامعه الزهرا سلام الله علیها، در این اداره شورای تخصصی امور طلاب غیرایرانی تشکیل و جلسات آن به طور مستمر در حال برگزاری است که یکی از مصوبات این شورا، تشکیل شش کارگروه منطقه‌ای با حضور کارشناسان بومی و غیربومی است.

ایشان هدف از این نشست ها را استفاده روشمند از نظرات طلاب غیرایرانی بیان کرده و افزودند طلاب غیرایرانی سطح سه مرکز تخصصی ظرفیتها و توانایی های خوبی دارند و ایده های برخاسته از نظرات آنان کارایی بهتری خواهد داشت.

در پایان مقرر شد در نشستهای بعدی مسائل در چهار بعد آموزشی، پژوهشی، تربیتی و فرهنگی – تبلیغی بیان شود و طلاب محترم در فرآیند تصمیم‌سازی همکاری جدید داشته باشند.

 

نشست

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر