اولین دوره تربیت مشاور بین الملل

اولین دوره تربیت مشاور بین ا(1)

ثبت نام اولین دوره تربیت مشاور طلاب بین الملل از روز شنبه آغاز می شود.

مرکز مشاوره با همکاری مرکز تخصصی طلاب غیرایرانی و با حمایت اداره کل هماهنگی امور طلاب غیرایرانی اولین دوره تربیت مشاور طلاب بین الملل را اجرا می نماید.

طلاب غیرایرانی فارغ التحصیل و یا در حال تدوین پایان نامه رشته های اخلاق و تربیت اسلامی، تعلیم و تربیت اسلامی و روانشناسی تربیتی از روز شنبه اول تیرماه 98 تا روز پانزدهم تیرماه فرصت دارند با مراجعه به مرکز تخصصی طلاب غیرایرانی واقع در طبقه سوم شهید قدوسی ره نسبت به تکمیل فرم و ثبت نام اقدام نمایند.

اولویت ثبت نام با طلاب غیرایرانی جامعه الزهرا سلام الله بوده و شرکت حائزین شرایط مدارس جامعه المصطفی منوط به بودن ظرفیت است.

مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان و مشاوره تحصیلی چهار گرایش دوره تربیت مشاور می باشد که واحدهای عمومی و اختصاصی آن مجموعا به تعداد 35 واحد در طول سه ترم تحصیلی ارائه می شود.

اعطای گواهی معتبر پایان دوره، اولویت در همکاری با واحد مشاوره بین الملل جامعه الزهرا (س) و معرفی به سایر نهادهای جامعه المصطفی از جمله مزایای دوره تربیت مشاور طلاب بین الملل می باشد.

متاهل بودن، داشتن شرط سنی 45-25 سال و قبولی در مصاحبه از جمله شرایط اعلام شده برای ثبت نام است و طلاب مجرد می توانند صرفا متقاضی شرکت در گرایش مشاوره تحصیلی باشند.

طلاب گرامی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 32112119 و 32112167 تماس حاصل نمایند.

 تربیت مشاور

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر